Definisanje pojma industrijski dizajn proizvoda. Osnovne odlike proizvoda. Tržišne karakteristike proizvoda (vrsta i složenost proizvoda, specifične karakteristike, inovativnost, efikasnost, dopadljivost, marka proizvođača, imidž proizvoda ili marke, zemlja porekla, isticanje da je proizvod domaćeg porekla, cena, način i rok plaćanja, pakovanje i ambalaža, datum proizvodnje, radni vek proizvoda, vreme upotrebljivosti nakon otvaranja, način izrade, serijski broj, prepoznatljivost i zaštita proizvoda, godina osnivanja kompanije (proizvođača), prospektni i kataloški materijal, uputstva za upotrebu i održavanje, marketinška podrška, dostupnost, rok isporuke, uslovi, mesto i način isporuke, garancija, tehnička podrška, servis, mogućnost probe, davanje poklona i organizovanje nagradnih igara, mogućnost besplatne montaže (ako se proizvod isporučuje u rastavljenom stanju) i mogućnost zamene i vraćanja kupljenog proizvoda).
Termin održavanja
Sreda, 10. Jun 2015. godine,
početak: 14:00 časova
Mesto održavanja
Regionalni centar Novi Sad, Danila Kiša 3
Cilj i očekivani rezultati
Cilj ovog predavanja je upoznavanje zainteresovanih sa ulogom i značajem industrijskog dizajna proizvoda
Napomena
Predavanje je vrednovano sa 5 bodova za prijavljene učesnike, odnosno 10 bodova za predavače koji su članovi Komore i uvršćeno u Program obuke kontinuiranog (permanentnog) profesionalnog usavršavanja članova Inženjerske komore Srbije iz oblasti Nacionalnog programa za 2015.godinu.
Spisak prijavljenih učesnika: Industrijski dizajn proizvoda