Početna strana  
 O Komori >
 Baza propisa
 Akti Komore
 Sud časti >
 Izvršni odbori >
 Veća
 Regionalni odbori
 Stručni ispiti
 Permanentna obuka
 Regionalne kancelarije >
 Izdavanje licenci >
 Registar
 Članovi >
 Vesti i događaji >
 Osiguranje članova
 Glasnik IKS >
 Postanite član Komore
 Linkovi
 Kontakt
 
Informacije sa sednica
Skupštine >>
Upravnog odbora >>
Nadzornog odbora >>

Videoteka predavanja



Materijali sa predavanja
Permanentna obuka
(bodovana predavanja)
Permanentno usavršavanje
(po starom programu)
Program regionalnih odbora


Brzi linkovi
Najčešća pitanja i odgovori
Katalog srpskih standarda i srodnih dokumenata
Informacije o članarini
Postupak za izdavanje licence
Zahtev za promenu ličnih podataka
Mirovanje članstva
 
 
:: Naslovna strana > Najčešća pitanja i odgovori vezani za mobilnu telefonsku grupu IKS - MOBNET
 
Najčešća pitanja i odgovori vezani za mobilnu telefonsku grupu IKS - MOBNET
  1. Koliko se čeka na dobijanje SIM kartice?
  2. Član sam Komore, želim da preko mene SIM kartice dobiju moji prijatelji. Kakva je moja odgovornost ukoliko računi ne budu plaćeni?
  3. Da li svaki zahtev za integraciju u IKS MOBNET mora da se overi od strane člana Komore?
  4. Kod koga se mogu dobiti detaljnija obaveštenja?
  5. Kako promeniti korisnički profil?
  6. Kako se raskida ugovor ili menja kartica?
  7. Ukoliko želim da raskinem ugovor i izađem iz grupe koje su moje preostale obaveze?
  8. Da li postoji ograničenje na broj SIM kartica za koje jedno lice može biti nosioc ugovora?
  9. Kakva je procedura za aktiviranje rominga?
  10. Da li je GPRS saobraćaj besplatan na mesečnom nivou?
  11. Da li je zaista saobraćaj u okviru mreže IKSMOBNET besplatan?
  12. Da li je osim mesečne pretplate po broju članovi grupe imaju još neki trošak za održavanje?
  13. Da li postoji je potpisivanjem ugovora član grupe obavezan da bude član na neki određeni vremenski period?
  14. Da li članovi imaju privatnost po pitanju računa ili Komora ima uvid u njihove račune i listinge?
  15. Na koji način korisnik može dobiti listing za svoj broj?
  16. Da li postoji mogućnost kupovine telefonskih aparata preko Komore?
  17. Šta se dešava kada neko izgubi PIN i PUK sa ostatka kartica?
  18. Da li je moguće uključivanje maloletnih korisnika u IKS-MOBNET mrežu?
  19. Da li je moguće ograničiti potrošnju (uvesti limit) na pretplatničkom broju?
  20. Da li nosioc pretplatničkog ugovora u okviru IKS-MOBNET grupe može biti pravno lice?
  21. Koliko je tarifiranje poziva i usluga u mrežama roaming partnera?
  22. Na koji način je moguće dobiti duplikat kartice?

Koliko se čeka na dobijanje SIM kartice?
Nakon rezervacije bićete obavešteni kada možete preuzeti Vaše kartice. Uobičajeni period čekanja je do 7 radnih dana.




Član sam Komore, želim da preko mene SIM kartice dobiju moji prijatelji. Kakva je moja odgovornost ukoliko računi ne budu plaćeni?
Za svaki broj (SIM karticu) podnosi se pojedinačni zahtev na kojem se precizira ime nosioca pojedinačnog ugovora kao i podaci o primaocu računa. Odgovornost za neplaćanje računa isključivo snosi nosilac ugovora, dakle lice koje je preko vas došlo do SIM kartica.




Da li svaki zahtev za integraciju u IKS MOBNET mora da se overi od strane člana Komore?
Da, potpunim zahtevom se smatra onaj zahtev koji je pored priložene kompletne dokumentacije i overen pečatom člana Komore. Član Komore ovim potvrđuje da je saglasan da se ta lica preko njega uključuju u mrežu.




Kod koga se mogu dobiti detaljnija obaveštenja?
Sva dodatna obaveštenja se mogu dobiti postavljanjem upita na email iksmobnet@ingkomora.rs




Kako promeniti korisnički profil?
Zahtev za izmenu profila mora biti u pismenoj formi sa potpisom vlasnika kartice. Pored zahteva potrebno je dostaviti i kopiju lične karte. Skeniran zahtev sa svojeručnim potpisom vlasnika SIM sakrtice i kopija lične karte se podnosi na email iksmobnet@ingkomora.rs ili lično u Sekretarijatu Komore u Beogradu ili u nekoj od regionalnih kancelarija. Adrese kancelarija možete pogledati ovde. Nakon prijema zahteva Vaš korisnički profil biće promenjen. Svi SIM brojevi su na početku u profilu II. Izmena profila biće Vam naplaćena preko sledećeg mesečnog računa.




Kako se raskida ugovor ili menja kartica?
Raskidanje ugovora ili zamena kartice se vrše preko Inženjerske komore Srbije. Zahtev za raskid ugovora ili zamenu kartice mora biti u pismenoj formi sa potpisom vlasnika kartice. Pored zahteva potrebno je dostaviti i kopiju lične karte. Skeniran zahtev sa svojeručnim potpisom vlasnika SIM kartice i kopija lične karte se podnosi na email iksmobnet@ingkomora.rs ili lično u Sekretarijatu Komore u Beogradu ili u nekoj od regionalnih kancelarija. Adrese kancelarija možete pogledati ovde.




Ukoliko želim da raskinem ugovor i izađem iz grupe koje su moje preostale obaveze?
Iz grupe IKSMOBNET član Komore može izaći u svakom trenutku. Obaveza ostaje da se za period za preostale mesece do 24 meseca od potpisivanja ugovora uplati mesečna pretplata. Npr. ukoliko član koristi karticu 14 meseci, do 24 meseca mu je preostalo 10 meseci, što znači da je preostala obaveza 300 dinara.




Da li postoji ograničenje na broj SIM kartica za koje jedno lice može biti nosioc ugovora?
Jedno lice može biti nosioc najviše 5 ugovora, odnosno kartica.




Kakva je procedura za aktiviranje rominga?
Korišćenje usluge rominga podrazumeva promenu korisničkog profila. Zahtev za izmenu profila mora biti u pismenoj formi sa potpisom vlasnika kartice. Pored zahteva potrebno je dostaviti i kopiju lične karte. Skeniran zahtev sa svojeručnim potpisom vlasnika SIM sakrtice i kopija lične karte se podnosi na email iksmobnet@ingkomora.rs ili lično u Sekretarijatu Komore u Beogradu ili u nekoj od regionalnih kancelarija. Adrese kancelarija možete pogledati ovde. Nakon prijema zahteva Vaš korisnički profil biće promenjen. Svi SIM brojevi su na početku u profilu II. Izmena profila biće Vam naplaćena preko sledećeg mesečnog računa.




Da li je GPRS saobraćaj besplatan na mesečnom nivou?
Svaki pretplatnik ima pravo na 10MB besplatnog GPRS saobraćaja na mesečnom nivou. Cena nakon utrošenih besplatnih 10 MB je 0,04 din. po 1Kb.




Da li je zaista saobraćaj u okviru mreže IKSMOBNET besplatan?
U okviru grupe IKSMOBNET saobraćaj je besplatan. Tarifiraju se samo pozivi usmereni ka brojevima van grupe i mreže i to po cenovniku koju možete preuzeti ovde.




Da li je osim mesečne pretplate po broju članovi grupe imaju još neki trošak za održavanje?
Osim mesečne pretplate za održavanje koja iznosi 30 dinara + PDV po mobilnoj liniji članovi grupe nemaju nikakav dodatni trošak za održavanje.




Da li postoji je potpisivanjem ugovora član grupe obavezan da bude član na neki određeni vremenski period?
Ne postoji nikakvo vremensko ograničenje trajanja ugovora, što znači da je član slobodan da izađe iz grupe kada želi.




Da li članovi imaju privatnost po pitanju računa ili Komora ima uvid u njihove račune i listinge?
Inženjerska komora Srbije nema uvid u listinge.




Na koji način korisnik može dobiti listing za svoj broj?
Svaki korisnik može preuzeti listing za svoj broja na linku listing.telekom.rs/




Da li postoji mogućnost kupovine telefonskih aparata preko Komore?
Za sada ne postoji mogućnost kupovine telefonskih aparata.




Šta se dešava kada neko izgubi PIN i PUK sa ostatka kartica?
Zahtev za obaveštenje o PIN i PUK kodu mora biti u pismenoj formi sa potpisom vlasnika kartice. Pored zahteva potrebno je dostaviti i kopiju lične karte. Zahtev i kopija lične karte se podnosi na email iksmobnet@ingkomora.rs. U kratkom roku korisnik će biti obavešten o svom PIN i PUK kodu.




Da li je moguće uključivanje maloletnih korisnika u IKS-MOBNET mrežu?
Maloletna lica ne mogu biti nosioci pretplatničkog ugovora. S obzirom da punoletno lice može biti nosilac više pretplatničkih ugovora moguće je na taj način obezbediti i karticu za maloletno lice.




Da li je moguće ograničiti potrošnju (uvesti limit) na pretplatničkom broju?
Uvođenje limita potrošnje na pretplatničkom broju je moguć. Minimalni limit koji je moguć je 500 dinara. Pogledajte napomene MTS-a vezane za uvođenje limita na potrošnju po pretplatničkom broju ovde.




Da li nosioc pretplatničkog ugovora u okviru IKS-MOBNET grupe može biti pravno lice?
Nosioc pretplatničkog ugovora u okviru IKS-MOBNET grupe može biti samo fizičko lice, članovi Komore, njihovi rođaci i prijatelji.




Koliko je tarifiranje poziva i usluga u mrežama roaming partnera?
Usluge tarifiranja poziva i usluga u mrežama roaming partnera možete pogledati ovde.




Na koji način je moguće dobiti duplikat kartice?
Zahtev za izdavanje duplikata kartice mora biti u pismenoj formi sa potpisom vlasnika kartice. Pored zahteva potrebno je dostaviti i kopiju lične karte. Skeniran zahtev sa svojeručnim potpisom vlasnika SIM sakrtice i kopija lične karte se podnosi na email iksmobnet@ingkomora.rs ili lično u Sekretarijatu Komore u Beogradu ili u nekoj od regionalnih kancelarija. Adrese kancelarija možete pogledati ovde. Molim Vas da u molbi navedete gde želite da preuzmete duplikat. Moguće je preuzeti karticu ili u poslovnici Telekoma u Beogradu ili u nekoj od regionalnih kancelarija. Kada duplikat bude gotov bićete obavešteni.




20. mart 2023.
eng English
Pretraga članova IKS
Pretraga referenci
Lične prezentacije
Ponude zaposlenja (28)
Potražnja zaposlenja (0)
Promovisanje kompanija
Fotogalerija

facebook /

glasnik

glasnik

covid19

glasnik

inoaktivnosti

Prijava na sistem
Korisničko ime
Lozinka

iksmobnet


hram
 
Literatura