Videoteka predavanja
|
|
|
|
Tehnička podrška korisnicima kvalifikovanih elektronskih sertifikata sertifikacionog tela Privredne komore Srbije
Tehnička podrška sertifikacionog tela PKS radi ISKLJUČIVO putem on line HelpDesk tiketing sistema, koji se nalazi na sledećem linku.
Korisničko uputstvo možete videti na sledećem linku.
Telefonskim pozivom nije moguće dobiti tehničku podršku, već samo info centar koji daje informacije opšteg tipa. SVE OSTALO preusmerava se na tikete.
Cilj ovog sistema je da unapredi kvalitet tehničke podrške korisnicima kvalifikovanih elektronskih sertifikata, pre svega zbog nemogućnosti da se odgovori na sve telefonske pozive zbog ograničenja telefonskog sistema i broja ljudi koji rade u sistemu tehničke podrške.
Tiketing sistem je veoma jednostavan, korisnik se registruje na osnovu svoje e-mail adrese (koja je i korisničko ime), a parametre pristupa dobija u e-mail poruci. Zatim se prijavi na sistem i opiše problem (otvori tiket). Na tiket odgovara služba tehničke podrške Privredne komore Srbije, a sam odgovor se nalazi i u okviru sistema i u novoj e-mail poruci koju sistem automatski šalje. U slučaju da je dalja komunikacija neophodna, klijent dobija instrukcije putem sledeće poruke (opet i kroz sistem i putem e-mail poruke).
U slučaju da je odgovor zadovoljavajući za obe strane, tiket se zatvara. Klijent posle ovoga može eventualno otvoriti novi tiket, ukoliko postoji neki novi problem.
Na e-mail poruke koje šalje sistem NE TREBA ODGOVARATI (već isključivo kroz tikete).
|
|
|
|