Početna strana  
 O Komori >
 Baza propisa
 Akti Komore
 Sud časti >
 Matične sekcije >
 Veća matičnih sekcija
 Regionalni odbori
 Stručni ispiti
Permanentna obuka
 Regionalne kancelarije >
 Licenciranje >
 Članovi >
 Vesti i događaji >
 Osiguranje članova
 Glasnik IKS >
 Linkovi
 Kontakt
 
Sednice
Skupština >>
Upravni odbor >>
Nadzorni odbor >>

Videoteka predavanja



Materijali sa predavanja
Permanentna obuka
(bodovana predavanja)
Permanentno usavršavanje
(po starom programu)
Program regionalnih odbora


Brzi linkovi
Katalog srpskih standarda i srodnih dokumenata
Informacije o članarini
Postupak za izdavanje licence
Zahtev za promenu ličnih podataka
Mirovanje članstva
Inženjerska komora Srbije - Matična sekcija urbanista je sponzor elektronske publikacije o urbanom dizajnu koju možete pogledati na sajtu www.urbandesign.rs
YouTube kanal Komore
 
 
:: Naslovna strana > Kvalifikovani elektronski sertifikati... > Tehnička podrška korisnicima kvalifikovanih elektronskih...
 
 
Tehnička podrška korisnicima kvalifikovanih elektronskih sertifikata sertifikacionog tela Privredne komore Srbije

Tehnička podrška sertifikacionog tela PKS radi ISKLJUČIVO putem on line HelpDesk tiketing sistema, koji se nalazi na sledećem linku.

Korisničko uputstvo možete videti na sledećem linku.

Telefonskim pozivom nije moguće dobiti tehničku podršku, već samo info centar koji daje informacije opšteg tipa. SVE OSTALO preusmerava se na tikete.

Cilj ovog sistema je da unapredi kvalitet tehničke podrške korisnicima kvalifikovanih elektronskih sertifikata, pre svega zbog nemogućnosti da se odgovori na sve telefonske pozive zbog ograničenja telefonskog sistema i broja ljudi koji rade u sistemu tehničke podrške.

Tiketing sistem je veoma jednostavan, korisnik se registruje na osnovu svoje e-mail adrese (koja je i korisničko ime), a parametre pristupa dobija u e-mail poruci. Zatim se prijavi na sistem i opiše problem (otvori tiket). Na tiket odgovara služba tehničke podrške Privredne komore Srbije, a sam odgovor se nalazi i u okviru sistema i u novoj e-mail poruci koju sistem automatski šalje. U slučaju da je dalja komunikacija neophodna, klijent dobija instrukcije putem sledeće poruke (opet i kroz sistem i putem e-mail poruke).

U slučaju da je odgovor zadovoljavajući za obe strane, tiket se zatvara. Klijent posle ovoga može eventualno otvoriti novi tiket, ukoliko postoji neki novi problem.

Na e-mail poruke koje šalje sistem NE TREBA ODGOVARATI (već isključivo kroz tikete).
 


14. decembar 2019.
 
Pretraga članova IKS
Pretraga referenci
Lične prezentacije
Ponude zaposlenja (0)
Promovisanje kompanija
Galerija
Forum









Prijava na sistem
Korisničko ime
Lozinka



Pretraga sajta