Početna strana  
 O Komori >
 Baza propisa
 Akti Komore
 Sud časti >
 Sekcije >
 Podsekcije >
 Regionalne kancelarije >
 Licenciranje >
 Članovi >
 Vesti i događaji >
 Stručni ispiti
 Permanentna obuka
 Osiguranje članova
 Glasnik IKS >
 Linkovi
 Kontakt
 
Sednice
Skupština >>
Upravni odbor >>
Nadzorni odbor >>

Videoteka predavanja
Poslednje predavanje

Informacione tehnologije u službi kontrole gradilišta i velikih objekata i sistema
Zvonimir Predić, dipl. građ. inž.
Dušan Džopalić, dipl. inž. el.




Materijali sa predavanja
Permanentna obuka
(bodovana predavanja)
Permanentno usavršavanje
(po starom programu)
Program regionalnih odbora


Brzi linkovi
Katalog srpskih standarda i srodnih dokumenata
Informacije o članarini
Postupak za izdavanje licence
Obrazac prijave za izdavanje licence
Zahtev za promenu ličnih podataka
Mirovanje članstva
Inženjerska komora Srbije - Matična sekcija urbanista je sponzor elektronske publikacije o urbanom dizajnu koju možete pogledati na sajtu www.urbandesign.rs
YouTube kanal Komore
 



Aktuelne ponude za zaposlenje


  Potreban građevinski inženjer
23.12.2016.
 

Prenecon, vodeća kompanija specijalizovana za pružanje visokokvalitetnih profesionalnih rešenja u implementaciji projekata održive energije, obezbeđujući usluge u oblasti inženjeringa, razvoja, upravljanja projektima, izvođenja projekata, traži građevinskog inženjera da se pridruži timu.

Potrebne kvalifikacije kandidata:
  • Univerzitetska diploma građevinskog fakulteta-licenca 410;
  • Minimum 5 godina iskustva;
  • Iskustvo na projektima obnovljivih izvora energije projektima kombinovane proizvodnje u objektima sa kapacitetom preko 10 MW će se smatrati kao prednost;
  • Poznavanje rada na računaru sa praktičnim iskustvom u radu sa Microsoft aplikacijama;
  • Srpski kao maternji jezik ili na istom nivou znanja;
  • Odlična pisana i usmena komunikacija i sposobnost izveštavanja na engleskom jeziku;
  • Sposobnost za rad u maltinacionalnom i multikulturnom okruženju;Mogućnost putovanja.

Prenecon nudi:
  • Visoku tehničku poziciju;
  • Kontinuiranu obuku i ekspertizu u oblasti projekata održive energije;
  • Prijatno i motivišuće radno okruženje;
  • Primamljivu zaradu;
  • Razvoj karijere.

Molimo vas da vašu prijavu i CV pošaljete na engleskom u elektronskoj formi na adresu: hr@prenecon.com

Napomena: Inženjerska komora Srbije ne snosi odgovornost o tačnosti podataka navedenih u konkursu.

 
 

  Potreban odgovorni izvođač elektro energetskih radova sa licencom na neodređeno vreme - 1 izvršilac
14.12.2016.
 
Ponuđač:
Luks elektro d.o.o.
Ub



Uslovi: VII sss  -diplomirani inženjer elektrotehnike - smer energetika.

Obavezno posedovanje 450 (Odgovorni izvođač radova na instalacijama niskog i srednjeg napona) i 350(Odgovorni projektant radova na instalacijama niskog i srednjeg napona). Obavezno radno iskustvo kao odgovorni izvođač radova na gradilištu. Zdravstveno sposoban. Vozačka dozvola B kategorije. Mesto rada van sedišta poslodavca.  

Prijave slati na e-mail: lukselektroub@yahoo.com.
Kontakt telefon: 062/359371; 014/410-677-Jelena Matić

Napomena: Inženjerska komora Srbije ne snosi odgovornost o tačnosti podataka navedenih u konkursu.

 
 

  Oglas za zasnivanje saradnje
14.09.2016.
 

Zbog povećanog obima posla, firma Tragwerksplaner d.o.o. je u potrazi za saradnicima (kooperantima) u poslovima projektovanja - izrade nacrta armature.
U obzir dolaze kompanije čija je delatnost inženjerstvo ili firme ovlašćenih inženjera građevinarstva sa iskustvom u projektovanju.
Potrebno je poznavanje bar jednog od sledećih programa:

  • SofiCAD
  • Allplan
  • Glaser
  • ArmCAD

Prednost imaju kompanije ili firme sa zaposlenima koji se služe nemačkim jezikom. Prijave molimo isključivo putem sledeće e-mail adrese: info@tragwerksplaner.rs

Napomena: Inženjerska komora Srbije ne snosi odgovornost o tačnosti podataka navedenih u konkursu.

 
 

  PROJECT MANAGER
01.09.2016.
 

A reputable company in Oman, a leader in the construction of luxury apartments and facilities for their activities in Oman seeks qualified professionals from the Balkans.

PROJECT MANAGER
 

Primary Duties and Responsibilities:

  • Create a detailed work plan which identifies and sequences the activities needed to successfully complete the project;
  • Develop a schedule for project completion that effectively allocates the resources to the activities;
  • Determine the objectives and measures upon which the project will be evaluated at its completion;
  • Manage project staff and/or volunteers according to the established policies and practices of the organization;
  • Contract qualified consultants to work on the project as appropriate;
  • Set up files to ensure that all project information is appropriately documented and secured;
  • Establish a communication schedule to update stakeholders including appropriate staff in the organization on the progress of the project;
  • Review the quality of the work completed with the project team on a regular basis to ensure that it meets the project standards;
  • Monitor and approve all budgeted project expenditures;
  • Manage all project funds according to established accounting policies and procedures;
  • Prepare financial reports and supporting documentation for funders as outlined in funding agreements;
  • Ensure that the project deliverables are on time, within budget and at the required level of quality;
  • Evaluate the outcomes of the project as established during the planning phase;
  • Create and maintain comprehensive project documentation;
  • Constantly monitor and report on progress of the project to all supervisors;
  • Constantly communication with the management.

Experience & Qualifications:

  • University degree - Civil Engineering;
  • Experience 3+ years;
  • Good knowledge (Structure design, Projects management, finishing works,...)
  • Computer skills (MS Office, AutoCAD, Primavera,...)
  • Provide a budgeting & projects plans.

Personal skills of the candidates:

  • Excellent written and verbal communication skills;
  • Excellent organizational skills including attention to detail and multi-tasking skills;
  • Ability to work under own initiative in a highly pressured environment;
  • Well developed interpersonal, adaptive influencing and supervisory management skills;
  • High level of motivation, determination and commitment.

If you are interested please submit your application until 15.09. to the e-mail address: milica@zaposli.me

Napomena: Inženjerska komora Srbije ne snosi odgovornost o tačnosti podataka navedenih u konkursu.

 
 

  PROCUREMENT PURCHASING MANAGER
01.09.2016.
 

A reputable company in Oman, a leader in the construction of luxury apartments and facilities for their activities in Oman seeks qualified professionals from the Balkans.

PROCUREMENT PURCHASING MANAGER
(building material)

 
Primary Duties and Responsibilities:

  • Devise and employ fruitful sourcing strategies;
  • Discover the most profitable suppliers and initiate business partnerships;
  • Negotiate with external vendors to secure the most advantageous terms;
  • Approve the ordering of necessary goods and services;
  • Finalize details of orders and deliveries;
  • Collaborate with key persons to ensure the clarity of the specifications and expectations of the company;
  • Perform risk management regarding supply contracts and agreements;
  • Control spend and build a culture of long-term saving on procurement costs;
  • Develop, lead and execute purchasing strategies;
  • Track and report key functional metrics to reduce expenses and improve effectiveness;
  • Partner with stakeholders to ensure clear requirements documentation;
  • Forecast price and market trends to identify changes of balance in buyer-supplier power.

Experience & Qualifications:

  • Work experience for at least 3 years in the Procurement & Purchasing Manager;
  • Aware with all the building material & updating with all the new products;
  • Having contacts for the supplier;
  • Aware with the market prices & ranges;
  • Good experience for the value engineering;
  • Capable for the negotiations for getting the best offers;
  • Good experience for preparing the contracts of the suppliers.

Personal skills of the candidates:

  • Excellent written and verbal communication skills;
  • Strong analytical skills;
  • A flair for negotiation and networking;
  • The ability to make important decisions and cope with the pressure of demanding targets and tight deadlines;
  • A confident and mature approach;
  • High level of motivation, determination and commitment.

If you are interested please submit your application until 15.09. to the e-mail address: milica@zaposli.me

Napomena: Inženjerska komora Srbije ne snosi odgovornost o tačnosti podataka navedenih u konkursu.

 
 


  Nazad



















22. januar 2017.
 
English
Pretraga članova IKS
Pretraga referenci
Lične prezentacije
Ponude zaposlenja (3)
Promovisanje kompanija
Galerija
Forum









Prijava na sistem
Korisničko ime
Lozinka


Pretraga sajta